Artikelschrijven
Image default
Marketing

Aanmelden voor nieuwsbrieven

Op bijna alle websites kun je je tegenwoordig aanmelden voor nieuwsbrieven. Wanneer je geïnteresseerd bent in een bedrijf of de producten of diensten van een bedrijf, kan het handig zijn om je e-mailadres achter te laten. Zodra er iets noemenswaardig naar buiten gebracht wordt, ontvang je dit per e-mail in je mailbox. Zo houd je contact met het bedrijf en blijf je op de hoogte, zonder dat je er moeite voor hoeft te doen. Als je je aanmeldt, kun je ook van Qyn nieuws op de hoogte blijven. Wel zo prettig in een digitale wereld die soms sneller verandert dan je kunt voorzien.

Voorbeelden van e-mailberichten die je ontvangt

Je kunt informatie krijgen over nieuwe projecten waaraan gewerkt is en die afgerond zijn. Voor bedrijven die Qyn in de arm nemen, is het een extra moment van exposure. Zodra je weet bij elke winkel digital signage is toegepast, kan een bezoekje veel informatie opleveren over of je het een geschikt middel voor jouw bedrijf vindt. Ook technologisch nieuws krijgt een plek bij Qyn. Door passie voor het vak is het boeiend om alle nieuwe snufjes te delen met je klantenkring of potentiële klanten. Niet alle snufjes zijn natuurlijk even interessant, maar door informatie te delen, krijg je vanzelf vragen over de toepassing ervan.

Persoonlijke touch

Een persoonlijke noot wordt met je gedeeld via de nieuwsbrieven, zodra er medewerkers vertrekken of nieuwe medewerkers zijn. Zeker wanneer ze deel uitmaken van de klantenservice, kan het zinvol zijn om te zien met wie je te maken hebt. Het maakt de dienstverlening net iets persoonlijker, in de wereld van de digitale middelen die veelal afstandelijk lijkt. Je weet welke gezichten er bij Qyn werken en ze zijn eerlijk over hun personeel. De openheid die gegeven wordt, zegt veel over een bedrijf.